Mina söner!

Jag är så trött på alla som lägger sig i mitt och min familjs liv.

Några exempel:

"Man får ju inte glömma Linus bara för han har fått en lillebror"
"Du är inte mamma till Linus"
"Så skall du inte göra.."

BLA BLA BLA!!

Svar:

Självklart glömmer vi inte Linus bara för att Nicklas kommit till världen! Men skall man heller inte få njuta av sin nyfödde son? Det är ju trots allt mitt första biologiska barn! Vi älskar dom båda!!

Visst fan är jag mamma till Linus! Dock inte biologiska, men det har ingen betydelse. Mamma är en roll man har, inte BARA för att man föder barnet!

Lägg er inte i vårat liv, vi sköter oss alldeles precis som våran familj mår bra av! Vi älskar varande och vi är en underbar familj <3

Så lägg er energi på att leva erat eget liv i stället! Slösa inte tid på vårat när vi har det ypperligt! =0)


Älskar er min underbara familj! Nicklas, Linus och Christer, ni är mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0