Flicka lilla!

Inte behöver du läxa upp mig om vad jag är till Linus! Självklart är jag hans mamma, dock inte biologiska, men jag är ändå hans mamma, och Linus är min son!

Vi är en familj, Christer, Linus, Nicklas och jag!

Skall inte Linus få kalla mig för mamma om han vill det, vilket han faktiskt gör, och hur skulle Linus känna sig sen då när Nicklas börjar säga mamma? Hur skulle det dessutom bli för min biologiska son, Nicklas, om han får höra något annat än mamma? Skall inte min som få säga mamma?

Vi pratar om Linus biologiska mamma, Sofia, väldigt ofta med han för att han inte skall glömma henne och att han skall veta att det är hans biologiska mamma. Kort finns uppsatt på hans rum för att han skall kunna se henne varje dag, så vad är problemet?

Själv dog min mamma när jag var 5 år, men jag har en ny mamma sedan några år tillbaka!

Alla som adopterar barn, är inte de föräldrar till de adopterade barnen?
Alla fosterföräldrar, kan inte de vara föräldrar till placerade barnen?

Så ge mig en bra förklaring till varför jag inte skall få se Linus som min son, och han se mig som sin mamma?


                                                Tänk efter FÖRE du öppnar käft unga damen!

Mina Söner!


 Mina söner!

Linus & Nicklas

<3


Kommentarer
Postat av: rosi

hej de tycker jag va bra sakt och skrivet visst är du mamma till två barn och du är en snäll och go mamma tycker jag så stå på dig med de ha en bra dag och så har ni finna barn

2009-11-12 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0