Rätt skönt =)

Japp, jag tycker det är rätt skönt att allt helgfirande är över nu! Nu har vi gått in i ett nytt år och vi har en del framför oss =)

Igår hängde vi upp lite tavlor i våran lägenhet =) samt så satt vi på Hemnet.se och kikade runt lite på hus och vi hittade ett som vi blev döds kära i! Så på Måndag ringer vi för att få en tid för visning! Huset ligger i Brålanda, ca 2,5 mil från Vänersborg så det är ju en liten bit bort, men det är aldrig för långt till en vän! Ja menar, var glad att jag inte bor så långt bort som i Växjö, då var det ju ingen som kom och hälsade på av mina vänner!
Längtar i alla fall till på Måndag då vi skall ringa, sen får vi ju se om vi fortfarande vill ha det. Överhuvud taget så är det ju inte säkert att vi får lov att ta ett lån =( Då blir vi ledsna!

Idag händer inte så mycket, sitter just nu med färg i mitt hår ^^ Christer har färgat det, så vi får väl se hur det blir ^^ det är första gången för han, men jag tror att det blir lyckat =) Om inte annat så får man väl göra om det! Annars händer det som sagt inte så mycket, lite lek och bus med pojken =)

Ha en bra dag alle sammans =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du blev säkert underbart fin i håret :)

Saknar dig <3

Kram

2009-01-11 @ 20:01:54
Postat av: Josefine

Du blev säkert jättefin i håret ^^

Saknar dig <3

Kram

2009-01-11 @ 20:03:12
Postat av: Anonym

Det blir säkert bra i håret skulle jag tro =)

2009-01-23 @ 18:04:47
URL: http://savefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0