Nyårsdagen!

Igår var det Nyårsafton och det var en väldigt trevlig kväll! Vi hade våra vänner Josefine och Dennis samt deras två barn hemma =) Kvällen var lugn och alla hade roligt. Barnen lekte så fint med varandra medans min Älskling gjorde god middag; Inbakad fläskfilé, klyftpotatis och kantarell sås *mumma*. Senare somnade barnen och vi vuxna satte oss framför tv:n och sjöng lite singstar, mycket kul =) Klockan blev helt plötsligt mycket märkte vi när raketerna ute började smälla ^^ så vi skyndade fram med skumpan och gick ut på balkongen för att se alla bränna upp sina pengar i luften ^^ Mycket mysigt. Klockan blev ännu senare och jag gick och lade mig medans mina gäster och sambo satt uppe en stund till och drack det sista som fanns kvar ^^. Som sagt så var det en mycket trevlig kväll!

Idag har ungarna lekt med varandra, ganska fint hela dagen. Gubbarna låg och sov medans vi tog hand om våra barn och lagade mat, diskade och allt annat som skulle göras.. Sen kom gubbarna upp och var lite sociala, dock gick min gubbe och lade sig väldigt fort igen vilket var lite tråkigt då han inte ens smakade på maten.. Okej att han var bakis, men man kan ju faktiskt rycka upp sig lite, framförallt för barnens skull samt så hade vi ju faktiskt vänner på besök! Men men.. Efter maten körde jag hem våra vänner, det tog sin lilla tid ^^ men nu fick ja köpt min efterlängtade hårfärg i alla fall ^^. Senare kom jag hem, då låg Linus och Christer i badet och gottade sig, så jag ställde mig för att diska upp efter maten. Nu sitter jag här och skriver med en släng av ögoninflamation, Linus ligger i sin säng och lyssnar på Byggare Bob och Christer sitter framför tv:n.

I morgon skall jag jobba, om mina ögon är bättre vill säga, så det är väl dags att krypa ner i sängen, men först vill jag ha lite mys pys med min sambo innan jag somnar ^^.

Hoppas alla haft en lika trevlig nyår som jag har haft =) Många pussar och kramar till mina underbara vänner Josefine och Dennis för att ni ville komma till oss =)

Kramar från "tjockisen" Hotta


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var min mysigaste Nyår jag någonsin haft :) Tack för allt<3 Du är bäst! Och klart jag kommer och hälsar på om ni flyttar! Jag var ju med dig en sväng ner till växjo iaf ^^ Puss!

2009-01-05 @ 23:32:29
URL: http://zperox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0