Jag ser det snöar..

Igår var vi ute i snön Linus, Christer och jag. Det var jätte roligt =0) Linus och pappa åkte bob medans jag stod brevid och filmade samt tog lite kort. Man kan ju undra vem som hade roligast, Linus eller Christer? ^^ Linus tyckte allt att det var roligt och ville sedan åka själv på boben =0) Det gick jätte fint =0) Sen bar det av hem till Linus farmor och farfar för en familjemiddag =0) Det var riktigt trevligt faktiskt, samt väldigt god mat =) Senare var det dags för mig att åka hem och spela Bingolotto ^^ Haha,  jag vet, det är för gamla kärringar men ja tycker faktiskt det är rätt kul =0) man kan ju ha turen att vinna =) Visserligen gjorde jag inte det.. Jag sa till Christer att jag borde väl få unna mig något som jag tycker är kul, åtminstonde en gång i veckan, dvs Bingolotto som kostar 40 kr, det är ju inte inte så dyrt med tanke på att han spenderar pengar på snus, cigg och öl och det är ju inte bara en gång i veckan han gör det.. Men men..

Idag har jag vart hos sjukgymnasten och fått lite övningar samt ett bälte. Bältet gjorde mig jätte gott!
Just nu så snöar det lite lätt och vi har planer på att hitta till Sjövallen här i Vänersborg där dom skall ha gjort en stor snöhög så barnen kan få åka pulka =0)

Jag hoppas att dagen flyter på för mig som för alla andra =0)

Ha en bra dag mina vänner =0)


Linus hade som sagt jätte kul i backen, men han fick allt dra med sig sin bob en bit om han skulle åka ^^

Linus åker bob idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0