Sjuk =(

Skulle ha jobbat idag, men har blivit sjuk under natten.. För att klaga lite till så har jag ont i mitt bäcken, huvudvärk, trött och förkyld.. Visst låter det trevligt =) Känner mig som en gravid, klagande och tjatande tjej ^^ men jag har faktiskt tagit mig friheten att få vara det =) Skönt att få vara hemma och vila upp sig iaf, utan Linus och Christer (lite elakt att säga så, men det är rätt skönt att bara få vara ibland, det var ju längesen jag fick vara det ^^) Dock så är ju Linus gammelfarmor fortfarande kvar här, å det börjar bli lite tjatigt nu tyvär.. Inget elakt gentemot henne, men ibland blir det för mycket.

Min dag går idag ut på att bara ta det lugnt. Leva i soffan framför tv:n eller datorn, dricka mängder med te och knapra på halstabletter och alvedon vid behov för jag får ju inte ta för mycket alvedon heller.

Igår efter jobbet träffade jag Josefine, vi tog en god fika och kikade runt lite i affärer i Trollhättan och man hittade ju en del saker man ville ha, men som läget vanligtvis brukar vara så har man inga pengar..!

Jo du, livet är inte lätt!

Jag lever det ändå =)

Puss och kram gott folk! Nu skall sjuklingen lägga sig =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Och det var dunder mysigt att träffa dig :D Puss

2009-02-05 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0