FÖRBANNAD!!

Jo det kan man verkligen säga att jag är! Någon jävel har invaderat min dator och tagit över hela datorn! Jag kan inte göra något på den! Jag kan inte använda tangentbordet, skrivaren fungerar inte, INGET FUNGERAR!! Jag kan inte ens göra en formatering (eller vad det nu heter) på datorn. Jag kan liksom inte "nolla" den. Försökte med räddningskivan, det gick inte heller.. Dessutom hittar jag inte Windows skivan så jag kan installera det om vi nu av en händelse skulle få datorn att fungera..
Jag fattar inte att det finns sådanna människor som vill förstöra för andra! Jag fattar inte tjusningen med att sitta och hacka sig in i andras datorer och förstöra.. Det finns då människor till allt. Idioter är vad de är! Så nu sitter vi här med en bärbar dator som vi fick låna av Christers mamma, vilket jag är jätte tacksam för =) Samtidigt som de e ju inte kul å ha en lånad dator.. Alla bilder mm har man ju på den fasta datorn. Jag har försökt att rädda de flesta bilder från den fasta datorn iaf. Annars är ju "livet i bilder" bortkastat.

Idioter, skaffa er ett eget liv! Förstör inte för andra!

Tack för mig..

Kommentarer
Postat av: Savefors

Åhh gud vad irreterande, jag hoppas att ni kommer få årdning på datorn så småningom =)

2009-02-01 @ 19:46:12
URL: http://savefors.devote.se
Postat av: Josefine

Jag ska försöka hjälpa dig gumman min :D Puss på dig <3

2009-02-05 @ 01:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0