Hoppsan!

Jag som hade sagt att jag skulle försöka att skriva här näst intill varje dag ^^ Känns ju faktiskt ganska skönt ändå att inte behöva vara beroende av datorn, utan bara sätta sig när man känner för det  =)  Nu såhär vid juletider så har man ju lite mer att göra än vanligt.

Idag har vi varit i Trollhättan den mesta tiden av dagen. Vi sprang runt i massa affärer för att hitta julklappar till de minsta barnen i de enorma släkterna man har. Har också försökt att hitta kläder till mig men det är omöjligt! Jag hittar inget! Om kläderna är fina så passar de inte och skulle de passa så är de inte min stil! Det är jätte jobbigt!

Vi träffade också Rorri och Chris på Coop Forum på Överby idag  =)  Linus blev jätte glad  =)  Han hade gjort ett julkort som han gav till dom ^^  Han är ju bara för sööt.

Jobbet är det som kallar i morgon bitti, så nu är det dags att natta Linus och sedan mig själv! God Natt!

*Linus*


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja fullt upp vill jag lova att det är! Du får jättegärna kommentera mina inlägg också. Puss

2008-12-23 @ 00:01:51
URL: http://zperox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0