Dan före Dopparedan =)

Ja, så i morgon var det Julafton!
Dagen kommer att se ut på följande vis om allt går enligt planerat; Morgonen "firas" hemma med frukost och sedan klappöppning för Linus. När vi sedan känner oss redo så åker vi till Linus farmor och farfar i Vargön och firar julen där, äter lite gott och klappöppning för barnen. Efter mat och klappar bär det av till Prässebo till min mamma och pappa där vi umgås och har klappöppning. Det blir en hel del klappar för vår lille Linus ^^ *Lite för mycket kan man ju känna*
Som sagt så ser förhppningsvis dagen ut på detta viset, men planer kan ju ändras på alla möjliga sätt!

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma. Jag skulle jobbat, men fick ledigt, samt 100% betalt för dagen för att det gick röda hund på förskolan vilket resulterade i betald ledighet eftersom jag redan var bokad och lovad jobbet. Så jag har njutit idag vill jag lova! Christer tvingade jag att ta hand om tvättandet idag och när han var färdig med det så fick han åka iväg som han planerat. Skickade även lite bud med han när han ändå skulle iväg till Överby, vilket han lyckades med! ^^ Linus och jag stannade hemma och gjorde lite kladdkaka i väntan på att Christer skulle komma hem och göra pannkakor =) Nu så är vi mätta allihop.

Nu sitter jag här framför datorn, Christer spelar sitt nya PS-spel och Linus är grinig =( 
Så mitt nästa drag är att sätta mig i soffan och glo på när min sambo spelar =)



God Jul alle sammans! *Kramar från familjen Olsen & Savefors*

Kommentarer
Postat av: Josefine

God jul på er :)

2008-12-26 @ 00:24:59
URL: http://zperox.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har. Har du gjort desgingen sj till bloggen?

2008-12-26 @ 17:05:45
URL: http://fliikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0